Szanowni Państwo
Fundacja MARATON ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w programie edukacyjnym dla rodziców nastolatków, który jest współfinansowany ze środków Urzędu Dzielnicy Warszawa Wola m. st. Warszawa. Jednym z jej elementów jest obecny wykład pt.: „ Komputer, internet – zagrożenie czy szansa na rozwój naszych dzieci”.
Poniższa ankieta ewaluacyjna ma charakter anonimowy. Państwa odpowiedzi pomogą nam udoskonalić realizowany program, tak aby był on bardziej skuteczny.
Prosimy o zakreślenie właściwej odpowiedzi.
1. Kobieta– 50% Mężczyzna – 37,5% brak odpowiedzi – 12,5%
2. O wykładzie dowiedziałam / łem się :
– w szkole, do której uczęszcza moje dziecko 50 % – poprzez plakat, który zauważyłam / łem w innym miejscu niż szkoła 12,5 % [sklep, biblioteka, słup ogłoszeniowy i inne] – z ulotki 0% – od znajomych 0% – na stronie internetowej szkoły 25% – na stronie internetowej fundacji 0% – w inny sposób [podaj jaki] …………………………………………………… 0%
3. Wykład zainteresował mnie w stopniu: [zaznacz właściwą pozycję gdzie 1 – to minimum, 5 to – maksimum]
1 – 0% 2 – 0% 3 – 0% 4 – 25% 5 – 75%
4. Wykorzystam zdobytą wiedzę w praktyce:
TAK – 100 % NIE – 0% NIE WIEM – 0%
5. Jestem zainteresowana / ny kolejnymi wykładami:
TAK – 100 % NIE – 0% NIE WIEM – 0%
6. Temat, który chciałabym / łbym aby był poruszony to:
– Jak rozmawiać z dziećmi? Jak budować dobre relacje na długie lata? – Agresja wśród nastolatków / gimnazjalistów – Zagrożenia narkotykowe – Spotkanie z autorami gier komputerowych
7. Dodatkowe uwagi:
Brak dodatkowych uwag
|
WNIOSKI:
1. W wykładzie wzięło udział 18 osób, 8 osób zwróciło ankiety ewaluacyjne.
2. Wśród osób, które wypełniły ankiety były 4 kobiety [50%] i 3 mężczyzn [37,5%]. Jedna osoba nie udzieliła odpowiedzi na to pytanie.
3. Zdecydowana większość słuchaczy – 50 % [4 osoby]. dowiedziała się o wykładzie od pedagoga szkolnego, który informował drogą mailową wszystkich rodziców uczniów gimnazjum i liceum [łącznie blisko 800 osób]. 12,5% [jedna osoba] dowiedziała się o spotkaniu czytając plakat wyeksponowany w innym miejscu niż szkoła, w której odbywał się wykład. 25% [2 osoby] pozyskało tę informację korzystając ze strony internetowej szkoły. Podsumowując 37,5% obecnych [3 osoby] było spoza szkoły.
4. Analizując atrakcyjność wykładu dla jego słuchaczy – 75% [6 osób] oceniło go na poziomie bardzo dobrym. 25% [2 osoby] przyznały notę dobrą.
5. 100% [8 osób] przyznało, że wykorzysta zdobytą wiedzę w praktyce.
6. Podobnie 100% uczestników [8 osób] jest zainteresowanych kolejnymi wykładami.
7. Wśród tematów, które zdaniem rodziców powinny być zawarte podczas kolejnych wykładów wymienić należy:
· Jak rozmawiać z dziećmi? Jak budować dobre relacje na długie lata?
· Agresja wśród nastolatków / gimnazjalistów
· Zagrożenia narkotykowe
· Spotkanie z autorami gier komputerowych
8. Nikt nie zawarł w ankiecie ewaluacyjnej żadnej dodatkowej uwagi.