Szanowni Państwo
Fundacja MARATON ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w programie edukacyjnym dla rodziców nastolatków, który jest współfinansowany ze środków Urzędu Dzielnicy Warszawa Wola m. st. Warszawa. Jednym z jej elementów jest obecny wykład pt.: „ Nastolatek w domu – zachowania, które powinny nas niepokoić”.
Poniższa ankieta ewaluacyjna ma charakter anonimowy. Państwa odpowiedzi pomogą nam udoskonalić realizowany program, tak aby był on bardziej skuteczny.
Prosimy o zakreślenie właściwej odpowiedzi.
1. Kobieta– 78% Mężczyzna – 22%
2. O wykładzie dowiedziałam / łem się :
– w szkole, do której uczęszcza moje dziecko 78 % – poprzez plakat, który zauważyłam / łem w innym miejscu niż szkoła 5,5 % [sklep, biblioteka, słup ogłoszeniowy i inne] – z ulotki 5,5 % – od znajomych 11 % – na stronie internetowej szkoły 0% – na stronie internetowej fundacji 0% – w inny sposób [podaj jaki] …………………………………………………… 0%
3. Wykład zainteresował mnie w stopniu: [zaznacz właściwą pozycję gdzie 1 – to minimum, 5 to – maksimum]
1 – 0% 2 – 0% 3 – 16,5% 4 – 28% 5 – 50% brak odp. – 5,5%
4. Wykorzystam zdobytą wiedzę w praktyce: TAK – 72 % NIE – 0% NIE WIEM – 27,8 %
5. Jestem zainteresowana / ny kolejnymi wykładami: TAK – 78 % NIE – 5,5% NIE WIEM – 16,5 %
6. Temat, który chciałabym / łbym aby był poruszony to:
– jak rozmawiać z nastolatkiem – nastolatek a alkohol – inne używki – internet – rady praktyczne
7. Dodatkowe uwagi:
Brak dodatkowych uwag
|
WNIOSKI:
1. W wykładzie wzięło udział 31 osób, 18 osób wypełniło ankiety ewaluacyjne.
2. Wśród osób, które zwróciły ankiety było 14 kobiet [78 %] i 4 mężczyzn [22%].
3. Zdecydowana większość słuchaczy dowiedziała się o wykładzie podczas zebrania w szkole, w którym odbywało się spotkanie – 78 % [14 osób]. 11 % słuchaczy [dwie osoby] pozyskało tę informację od znajomych. Po 5,5 % [po jednej osobie ] z otrzymanej ulotki oraz czytając plakat wyeksponowany w innym miejscu niż szkoła, w której odbywał się wykład. Podsumowując 22 % obecnych [4 osoby] było spoza szkoły.
4. Analizując atrakcyjność wykładu dla jego słuchaczy 16,5 % [3 osoby] oceniło go na poziomie dostatecznym, 28 % [5 osób] przyznało, że ocenę dobrą i 50 % oceniło wykład w stopniu bardzo dobrym [9 osób] . Jedna osoba nie udzieliła odpowiedzi na to pytanie [5,5 %].
5. Zdecydowana większość 72 % [13 osób] przyznała, że wykorzysta zdobytą wiedzę w praktyce, a 28 % nie wie czy informacje te będą przez nich wykorzystane. Można wnioskować, że w tym momencie rodzice ci nie mają problemu z zachowaniami omawianymi podczas wykładu wśród swoich dzieci.
6. 72 % uczestników [13 osób] jest zainteresowanych kolejnymi wykładami, 16,5 % [3 osoby] nie wie czy skorzysta ponowie z innych wykładów, 5,5 % [1 osoba] nie weźmie udziału w kolejnych wykładach. Podobnie 5,5 % [1 osoba] nie udzieliła odpowiedzi na stawiane pytanie.
7. Wśród tematów, które zdaniem rodziców powinny być zawarte podczas kolejnych wykładów wymienić należy:
– jak rozmawiać z nastolatkiem
– nastolatek a alkohol
– inne używki
– internet – rady praktyczne
8. Nikt nie zawarł w ankiecie ewaluacyjnej żadnej dodatkowej uwagi.